Apatinis trikotažas - labai intymus, asmeniškas ir funkcionalus dalykas. Apatinio trikotažo beveik niekas nemato, tačiau vis tiek norime, kad jis būtų kokybiškas ir išskirtinis. Nieko nuostabaus – juk tai drabužiai, esantys arčiausiai mūsų kūno.
Apatinis trikotažas - labai intymus, asmeniškas ir funkcionalus dalykas. Apatinio trikotažo beveik niekas nemato, tačiau vis tiek norime, kad jis būtų kokybiškas ir išskirtinis. Nieko nuostabaus – juk tai drabužiai, esantys arčiausiai mūsų kūno.
Drąsios, jaudinančios, šokiruojančios, kartais gal kiek įžūlios, bet visuomet labai seksualios... Tokios dažniausiai būna apatinio trikotažo reklamos. Norėdamos išskiskirti ir pritraukti kuo daugiau pirkėjų, apatinį trikotažą gaminančios kompanijos nestokoja originalių idėjų ir dažnai atkreipia dėmesį pristatydamos kažką naujo ir įdomaus. Ne išimtis ir kanadiečių prekės ženklas "Fortnight".
O dabar atspėkite: ką veikia dvi jaunos ir žavios apsinuoginusios blondinės? Jos moko kaip atlikti pirmąją pagalbą ir išgelbėti gyvybę! Štai tokią idėją savo naujajai pavasario/vasaros apatinių kolekcijos reklamai naudoja kompanija "Fornight".
Smalsu? "Super Sexy CPR" reklama tiesiai prieš jus!
Po didelio susidomėjimo sulaukusios ir sėkmingos britų modelio Rosie Huntington-Whiteley debiutinės kolekcijos pristatymo, Marks & Spencer parduotuves...