Dietos
Tapti skaitytoju
Grožis ir sveikata ->Dietos
Dieta yra vienas iš lieknėjimo būdų. Egzistuoja daugybė dietų rūšių. Vienos dietos yra paprastesnės, kitos sudėtingesnės, pagrįstos moksliniais tyrimais.
 
 

Braškių dieta

Grožis ir sveikata   Dietos   2012 05 29
 
 

Labai gaila, kad šiomis aromatingomis, skaniomis ir naudingomis uogomis galime mėgautis tik vasarą. Braškė laikoma tikru vitaminų ir mineralų lobiu! Šios karališkos uogos laikomos vienos vertingiausių mūsų organizmui. Braškėse gausu vitamino C, 100g. braškių jo yra daugiau nei būtina suvartoti per parą. Taip pat vitaminų A, E, B, B2, K. Valgydami braškes gauname nemažą kalcio, mangano, geležies, fosforo ir kalio normą. Praturtiname savo organizmą organinėmis rūgštimis, gliukoze, sacharoze bei antioksidantais, kurie padeda apsisaugoti nuo vėžio. Žinant, kad valgant braškes gražėja oda, plaukai, stiprėja širdis, kaulai ir dantys, jos tampa dar skanesnės! Kuo ryškesnė uogos spalva – tuo daugiau vitaminų slepiasi jos viduje, tačiau įspėjame, kad iš kitų šalių atvežtos uogos, nors ir ryškios, bet neturi tiek vitaminų kiek augintos mūsų šalyje. Sergant inkstų, kepenų ligomis, norint padidinti hemoglobino kiekį kraujyje, jaučiant vitaminų stygių arba tiesiog norint numesti svorio, rekomenduojame braškių dietą, kuri, net neabejojame, yra viena skaniausių ir naudingiausių visame dietų sąraše.

 

  • Šios dietos laikytis rekomenduojama nuo pirmadienio, savaitę.
  • Kas dieną privalu išgerti 2-3 puodelius žaliosios arbatos.
  • Prieš pradedant laikytis šios dietos, sužinokite, ar nesate alergiški braškėms.  
  • Valgydami braškes lėtai jas kramtykite, kad organizmas pasisavintų kuo daugiau naudingų medžiagų ir nesutriktų virškinimas.
  • Besilaikydami dietos galite jausti silpnumą, gali krėsti drebulys ir tai bus požymis, kad organizmas valosi. 

 

Valgiaraštis:

Pirmadienis – per kelis kartus suvalgykite 1kg braškių.

Antradienis – per kelis kartus suvalgykite 1,5kg braškių

Trečiadienis – kaip ir antradienį, suvalgykite ,1,5kg.

Ketvirtadienis – suvalgykite 4kg braškių, laiką tarp valgymų pasirinkite savo nuožiūra.

Penktadienis – 1,5kg braškių.

Šeštadienis – 1,5kg braškių.

Sekmadienis – suvalgykite 1kg braškių.

 

Svarbu: po dietos prie įprasto maitinimosi grįžkite pamažu, pirmomis dienomis valgykite daugiau vaisių, daržovių, košių. Po šios dietos žmonės džiaugiasi numetę 3-4 kilogramus.

 

 
 
Komentuok Facebook'e
 
 
Diskusija: Braškių dieta
 
Vardas *
 
Komentaro tekstas:
 
 
 
 
Įdomu paskaityti
 
   2013 08 14
Grožis ir sveikata   2013 06 14
Grožis ir sveikata   2013 05 13
 
Grožis ir sveikata   2012 12 17
Grožis ir sveikata   2012 11 28
Grožis ir sveikata   2012 10 24
 
 
 

Mados industrija

   2017 10 08
 
 

Grožis ir sveikata

Makiažas   2015 04 21
 
 

Mada ir aš

Rankinės   2015 04 25
 
 

Žurnale

Blykstė   2016 09 16
 
 
 
 
 
UAB "Elektroniniai Sprendimai",Pamėnkalnio 9/7-4, LT-01114 Vilnius. Įm. kodas 3583556, įregistruota LR įmonių rejestre, rejestro tvarkytoja: Valstybės įmonė Registrų centras. Visos teisės saugomos.
© 2008-2019 UAB "Elektroniniai Sprendimai". Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB "Elektroniniai Sprendimai" sutikimą. Sąlygos