Chanel dizaineris ir Vogue redaktorė dirba prekybos centre

Jake Doe - -
Chanel dizaineris ir Vogue redaktorė dirba prekybos centre

Pasirodo, kad nutinka įvairiausių stebuklų ir mados pasaulio galingiausieji nesibodėdami kartais sutinka dirbti net ir prekybos centrams. Galime spėti, kad už didesnį nei įprasta tokiam darbui, atlygį. Žinoma, kad prekybos centrai skirtingi, o „Macy`s“, esantis Niujorke, tikriausiai vienas prabangiausių ir turtingiausią istoriją turinčių – įkurtas kiek daugiau nei prieš 150 metų šis prekybos centras ilgą laiką buvo didžiausias pasaulyje.

Būtent dydis bei prekių gausa paskatino Chanel kūrybos direktorių Karl Lagerfeld sukurti kolekciją šiam prekybos centrui: „Aš manau, kad „Macy`s“ yra tobulas JAV prekybos centras, kuriame kiekvienas gali rasti viską nesugriaudamas savo biudžeto“. Kaizerio kolekciją sudaro 45 drabužiai – nuo spalvotų marškinėlių su dizainerio atvaizdu iki Chanel mados namų originalus primenančių tvido liemenių bei lengvo audinio juodų suknelių baltomis apykaklėmis. Žinoma, kad kainos nė iš tolo neprimena Chanel – jos svyruoja nuo 49$ iki 150$. Įdomu dar ir tai, kad Karl Lagerfeld nebuvo snobiškas ir net kurdamas prekybos centrui laikėsi savo darboholikiškų taisyklių – reklaminei kampanijai išsirinko vieną iš populiariausių šių dienų modelių Coco Rocha, kurią pats fotografavo savo studijoje Paryžiuje.

Chanel dizaineris ir Vogue redaktorė dirba prekybos centre

Chanel dizaineris ir Vogue redaktorė dirba prekybos centre

Atrodytų, kad prisiviliojus bene garsiausią dizainerį pasaulyje būtų galima tiesiog ploti delnais ir skaičiuoti būsimąjį pelną, tačiau „Macy`s“ vadovybė stebina toliau skelbdami, kad prekybos centrui priklausančios drabužių linijos „INC“ stiliste, vitrinų autore bei su su reklama susijusių idėjų generatore tampa Anna Dello Russo. Šios drabužių kolekcijos kainos labai panašios į Karl Lagerfeld sukurtosios – nuo 30$ iki 169$. Ekscentriškoji „Vogue“ redaktorė antrina kaizeriui ir teigia, kad jos apsisprendimą lėmė prekybos centro dydis bei noras įveikti naują iššūkį. Jos reklaminę kampaniją puošia Anna žodžiai: „Mada yra visokeriopi pasikeitimai. Neužstrik!“. Galime būti tikri, kad ši spalvinga asmenybė toli gražu nėra „užstrigusi“ – išbandydama save naujame amplua ji tą padarė iki galo ir nusifotografavo savo sukurtoje reklaminėje kampanijoje kartu su žinomu modeliu Karolina Kurkova.

Chanel dizaineris ir Vogue redaktorė dirba prekybos centre

Chanel dizaineris ir Vogue redaktorė dirba prekybos centre

Apie autorių

Jake Doe
Jake Doe

Jake yra vienas iš Jurgita.lt žurnalo redaktorių. Studijavęs kumunikaciją bei žurnalistiką viename iš Vašingtono koledžų, vyras geba kurti įtraukiančias naujienas, pateikti savo įžvalgas bei atrinkti pačias įdomiausias bei aktualiausias temas. Pagrindinis Jake’o pomėgis yra susijęs su kibernetine apsauga bei IT sritimi...

Susisiekite su Jake Doe
Apie Jurgita.lt