Drabužiai
Tapti skaitytoju
Mada ir aš ->Drabužiai
Turbūt kiekvienas yra girdėjęs tokį terminą kaip aprangos kodas. Kai gaunate kvietimą į didelį renginį su... visas aprašymas »
 
 

Garsių dizainerių bendradarbiavimas su H&M

Mada ir aš   Drabužiai   2011 08 10
 
 

Realistiškai vertindami daugelio mados gerbėjų pajamas suprantame, kad retas vardinių drabužių mylėtojas gali sau leisti mėgautis prabangiomis etiketėmis – įkvėpti per mados savaites matytų derinių jie ima ieškoti panašių daiktų už vidutinę kainą.

 

Savaime aišku, kad situaciją supranta ir dizaineriai – kurdami itin ribotam žmonių ratui, jie privalo būti tikri, kad išlaikys savo klientus. Dalis pirkėjų dizainerį renkasi dėl jo braižo, dalis dėl istorijos, kuri slypi po mados namų vardu, o kita dalis dėl prekinio ženklo populiarumo.

Populiarumą, žinoma, kuria masės. Masės, kurios dizainerių daiktų neįperka, bet šiuo atveju pirkti nėra būtina – pakanka garsiai kalbėti, rašyti savo tinklaraščiuose, pasakoti bičiuliams ir kelti visuotinį susidomėjimą. Siekdami to dizaineriai pradėjo aktyviai bendradarbiauti su parduotuvėmis prekaujančiomis drabužiais už prieinamą kainą. Dizaineriai tokio tipo parduotuvių tinklams kuria drabužių kolekcijas, kurios atspindi mados namų braižą, džiugina vidutines pajamas gaunančius mados mylėtojus ir kelia susidomėjimą, vadinasi, ir populiarumą.

 

Tokio bendradarbiavimo srityje vienareišmiškai pirmauja H&M, o pirmasis dizaineris, kuris jiems sukūrė kolekciją buvo... kas gi kitas, jeigu ne Karl Lagerfeld. Dabartinis Chanel bei Fendi kūrybos direktorius su H&M dirbo 2004 – aisiais, o įspūdingai prasidėjęs sąrašas laikui bėgant pildėsi itin garsiais vardais:  Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Sonia Rykiel , Lanvin ir galiausiai, šiais metais - Versace.

 

Kita vertus, Lanvin kūrybos direktorius Alber Elbaz darbą su H&M įvardijo ne kaip populiarumo siekį, bet kaip iššūkį sau pačiam: „Ką šiandien reiškia prabanga? Ar gali prabanga būti išskirtinė, o kartu ir demokratiška? Kaip prabangos esmę perteikti platesnei auditorijai?“.

Alber Elbaz taip pat sakė, kad jo bendradarbiavimas su H&M buvo „prabangos sapnas masėms“, tad pasižvalgykime po jo bei kitų dizainerių kolekcijas, susapnuotas kartu su H&M.

 

2004. Karl Lagerfeld for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 

 

2005. Stella McCartney for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 

 

2006. Viktor & Rolf for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 

 

2007. Roberto Cavalli for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 

 

2009. Sonia Rykiel for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 


2010. Lanvin for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 


2011. Versace for H&M

 
Šaltinis: vogue.co.uk
 

 
 
Komentuok Facebook'e
 
 
Diskusija: Garsių dizainerių bendradarbiavimas su H&M
 
Vardas *
 
Komentaro tekstas:
 
 
 
 
Įdomu paskaityti
 
Mada ir aš   2013 09 02
   2013 08 23
Mada ir aš   2013 07 10
 
Mada ir aš   2013 06 28
Mada ir aš   2013 06 13
Mada ir aš   2013 05 15
 
 
 

Mados industrija

   2017 01 19
 
 

Grožis ir sveikata

Sportas ir sveikata   2015 04 30
 
 

Mada ir aš

Prabanga ir laisvalaikis   2015 04 18
 
 

Žurnale

Blykstė   2016 09 16
 
 
 
 
 
UAB "Elektroniniai Sprendimai",Pamėnkalnio 9/7-4, LT-01114 Vilnius. Įm. kodas 3583556, įregistruota LR įmonių rejestre, rejestro tvarkytoja: Valstybės įmonė Registrų centras. Visos teisės saugomos.
© 2008-2019 UAB "Elektroniniai Sprendimai". Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB "Elektroniniai Sprendimai" sutikimą. Sąlygos