Interviu
Tapti skaitytoju
Žurnale ->Interviu
Garsiausi mūsų šalies modeliai, užkariavę pasaulio mados industriją, pavergę žymiausių dizainerių širdis,... visas aprašymas »
 
 

Leo: „Niekada nemaniau, kad vairuosiu visureigį“

Žurnale   Interviu   Site Admin   2010 06 10
 
 

Vairuotojas: Leonardas Pobedonoscevas

Automobilio markė: „Kia“

Modelis: „Sorento“

Spalva: juoda

Pagaminimo metai: 2005

Variklio tūris: 2.5 l turbo

Degalai: dyzelinas

 

Vieni sako, jog vairuoti visureigį – gyvenimo būdas, kiti juokiasi, kad didelius automobilius renkasi žmonės, turintys vienokių ar kitokių kompleksų, tačiau visi turėtumėme sutikti – automobilis turi būti patogus, erdvus ir praktiškas. Mūsų rubrikos svečias laidų vedėjas ir aktorius Leonardas Pobedonoscevas-Leo tikina, jog savąjį keturiais varomais ratais visureigį „Kia Sorento“ įsigijo visai to neplanuodamas. Grynakraujį korėjietį Leonardui geromis sąlygomis pasiūlė jo tėtis. Ir nors pigiomis eksploatacinėmis savybėmis šis visureigis nepasižymi, jį vairuoti išties malonu.

 

Leo, trumpai papasakok, kokius automobilius vairavai prieš įsigydamas „Kia“?

– Mano pirmasis mašiniukas buvo „Opel Kadett“ (variklio tūris 1.3 l ), kurį (atsidūręs tinkamoje vietoje tinkamu laiku) gavau dovanų. Na, galima sakyti, išlošiau loterijoje. Jei gerai atsimenu, tai įvyko vienuoliktoje klasėje, todėl mokykloje bene vienintelis vairavau nuosavą automobilį. Vėliau vėl pasisekė – brolis perleido 1979 m. „Mercedes Benz Coupe“, kuris keliais ne riedėdavo, o plaukdavo. Tikrai patogi ir didelė, tačiau nepraktiška transporto priemonė. Pamenu labai dugnas rūdijo, nespėdavau po servisus važinėti. Galbūt dėl to po „merso“ nusipirkau „Ford Fiesta“ dyzeliuką. Galiu pasakyti tik vieną – taupumo įsikūnijimas. Išmaišiau juo visą Europą! Paskutinis mano žaisliukas, prieš įsigyjant „Kia“, buvo „Mercury Cougar“. Tai sportinis amerikiečių gamybos automobilis, į kurį dabar sėsčiau kaip į kokį gokartą.

 

Kuo norėtum važinėti po „Kia“?

– Galiu vienareikšmiškai pasakyti, jog tai bus visureigis. Mėgstu bekeles, todėl keturi varomi ratai man didelis privalumas, lakstau po miškus, laukus, žodžiu, išspaudžiu iš automobilio maksimumą. Be to, jis puikiai tinka važinėti mieste, yra erdvus, tad komfortabiliai susėda visa šeimyna. Universalesnės mašinos tikriausiai nerasčiau.

 

Ar pats kiši nagus po variklio dangčiu?

– Visuomet patikrinu pagrindinius dalykus: tepalų lygį, kitus skysčius, dirželius. Pats pasikeičiu net priekinių žibintų lemputes, nors tai pakankamai sudėtingas reikalas. Gamintojas viską padaręs taip, kad pinigus išluptų ir iš aptarnavimo, tačiau turiu specialių įrankių ir susitvarkau pats. Tiesa, tepalų keitimą ir kitus sudėtingesnius darbus palieku serviso meistrams. Bet kokiu atveju stengiuosi automobilį visapusiškai prižiūrėti.

 

Su kelių policija draugauji?

– Su pareigūnais nesipykstu, visuomet pripažįstu savo kaltę, o ją, deja, pripažinti tenka neretai. Dažniausiai „draugai“ stabdo dėl viršyto greičio, nors tikrai nesu kelių chuliganas, mieste važinėju ramiai. Be to, su maniškiu neprilakstysi ir „nepadraginsi“, nespėja įsibėgėti. Va, miške, kur nėra eismo, leidžiu sau daugiau, o šiaip rizikuoti savo ar juo labiau kitų gyvybe dėl adrenalino nematau reikalo.

 

Kokių šunybių esi prikrėtęs, avarijų pridaręs?

- Mano, kaip automobilininko istorija švari, tačiau vairuodamas motociklą buvau pakliuvęs į nemalonią situaciją. Būdamas paauglys svajojau turėti čioperį, todėl devintoje klasėje sutaupęs 70 dolerių iš draugo nusipirkau motociklą „Dnepr“. Nusprendžiau „prajodinėti“ naują pirkinį, bet anas neužsikūrė, teko prašyti draugų, kad nuo kalniuko pastūmėtų. Dar dabar pamenu visiškai tuščią kiemo aikštelę, stovėjo tik vienas automobilis. Būtent jį įsibėgėjęs ir kliudžiau. Be to, kad tai buvo vienintelis aikštelėje stovintis automobilis, jame dar ir vairuotojas sėdėjo! Gerai, kad draugas, pardavęs motociklą, ir vairuotojas buvo kaimynai, negana to, tas pats draugas dar ir servise dirbo. Atsipirkau dideliu išgąsčiu ir smulkiomis išlaidomis.

 

KLAUSIMUKAS

 

Ar Jūs žinote, kuo sedanas skiriasi nuo hečbeko arba kupė nuo pikapo? Žinote? Puiku. O ar mūsų žvaigždės žino, koks kėbulo tipas yra vienatūris? Išsiaiškinkime.

Vienatūris – automobilio kėbulo tipo pavadinimas. Šiaurės Amerikoje paprastai vadinamas minivan. Tai talpus keleivinis lengvasis automobilis su aukštesniu kėbulu, dažnai – su trimis sėdynių eilėmis.

 

 
 

 

Vytautas Rumšas

 

Vienatūris – tai minivenas. Lengvasis automobilis, kuriame telpa iki devynių žmonių ir kurį gali vairuoti asmenys, turintys B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Jei vienatūris skirtas keleivių vežiojimui, jame mažiausiai penkios sėdimos vietos, bet gali būti krovininiai vienatūriai, kur sėdimų vietų skaičius mažesnis.

 

 
 

 

Kotryna Kirdeikytė

 

Nežinau... Tikrai nežinau... Aš savo automobilį rinkausi pagal spalvą ir žiūrėjau, ar yra veidrodėlis vairuotojo pusėje, o daugiau į nieką nesigilinau. Vienatūris turėtų būti su mechanika susijęs reikalas...

 

 
 

 

Justė Mozolytė

 

Hmm... Reikia pagalvoti. O pagalbą galima paimti? Gal yra koks skambutis draugui, nes tikrai neįsivaizduoju! Sakai susiję su kėbulu? O Dieve... Aš juk net automobilio nevairuoju, iš kur man žinot? Kažkoks vieno turinio kažkas... :)

 

 
 
Komentuok Facebook'e
 
 
Diskusija: Leo: „Niekada nemaniau, kad vairuosiu visureigį“
 
Vardas *
 
Komentaro tekstas:
 
 
 
 
Įdomu paskaityti
 
   2012 12 21
Žurnale   2012 12 19
Žurnale   2012 12 04
 
Žurnale   2012 11 23
Žurnale   2012 11 13
 
 
 

Mados industrija

   2017 01 19
 
 

Grožis ir sveikata

Sportas ir sveikata   2015 04 30
 
 

Mada ir aš

Rankinės   2015 04 25
 
 

Žurnale

Blykstė   2016 09 16
 
 
 
 
 
UAB "Elektroniniai Sprendimai",Pamėnkalnio 9/7-4, LT-01114 Vilnius. Įm. kodas 3583556, įregistruota LR įmonių rejestre, rejestro tvarkytoja: Valstybės įmonė Registrų centras. Visos teisės saugomos.
© 2008-2019 UAB "Elektroniniai Sprendimai". Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB "Elektroniniai Sprendimai" sutikimą. Sąlygos