Reklama
Tapti skaitytoju
Mados industrija
Šiuolaikinė reklama, transliuojama per masines informacijos priemones, veikia plačią įvairaus amžiaus auditoriją ir skatina tam tikros prekės ar paslaugos pirmkimą bei vartojimą.
 
 

Buitinė American Apparel erotika

Mados industrija   Reklama   2011 06 14
 
 

„Sex sells“ – mėgsta sakyti reklamos kūrėjai, turėdami galvoje, kad seksą lengva parduoti, kad seksualios reklamos didina pelną. Visi fiziologiniai reklamos tyrimai rodo, kad žmonės labiausiai reaguoja į pasikartojimus, netikėtus sprendimus ir seksą, žinoma.

 

Remdamiesi tyrimais ir jau nuo seno taikyta praktika daugelis reklamos kūrėjų, fotografų ar mados namų siekdami  sėkmingai parduoti savo prekes noriai į tekstines reklamas įterpia dviprasmiškų užuominų arba naudoja erotiką vizualiniame reklamos pateikime.

 

Žinoma, dažniausiai tokio tipo reklamos labai estetiškos, išdirbtos iki mažiausių smulkmenų, jose matome nuostabiai gražius žmones, magišką aplinką, subtilų nuogo kūno grožį. Taip pat įprasta, kad seksas tampa tik puikiai veikiančiu įrankiu gilesnei minčiai atskleisti – jaunesnio amžiaus pirkėjui kuriantys italai Diesel ironiškai sako: „Sex sells. Unfortunately we sell jeans.“ (iš anglų kalbos: „Seksą lengva parduoti. Deja, mes parduodame džinsus.“ Amerikienis dizaneris Marc Jacobs, atvirai kalbantis apie savo homoseksualumą, ne tik dažnai rengia itin atviras fotosesijas, bet pats drąsiai fotografuojasi nuogas savo vardinių kvepalų reklamai.

 

 
 
 
 

 

Tuo tarpu amerikietiškas prekinis ženklas „American Apparel“ išlaiko visiškai kitokią, buitinės erotikos, poziciją. Trikotažo, kojinių, maudymosi kostiumėlių bei džinsų gamintojai savo reklamoms renkasi kasdieniškai atrodančius modelius ir didžiuojasi visas fotosesijas vykdydami patys – be stilistų, visažistų, profesionalių fotografų ir nuotraukų retušuotojų. Bene visos „American Apparel“ reklaminės fotosesijos labai seksualios, tačiau toks seksualumas primena erotiką dažnai matomą socialiniuose tinkluose – nuotraukų fone sujauktos lovos, plastikiniai sodo baldai ar spintos durelės. Būtent todėl šių amerikiečių reklamos lengvai atpažįstamos ir puikiai atspindi jų drabužius, kuriamus jauniems, paprastiems žmonėms, kuriuos kasdien matome gatvėse ir kurie, žinoma, kad mylisi. Paprastai, be aksominių pagalvių, šilko paklodžių ir profesionalaus makiažo.

 
 
Komentuok Facebook'e
 
 
Diskusija: Buitinė American Apparel erotika
 
Vardas *
 
Komentaro tekstas:
 
 
 
 
Įdomu paskaityti
 
   2013 07 11
Mados industrija   2012 12 24
Mados industrija   2012 12 05
 
Modeliai   2012 11 08
 
 
 

Mados industrija

   2017 10 08
 
 

Grožis ir sveikata

Makiažas   2015 04 21
 
 

Mada ir aš

Prabanga ir laisvalaikis   2015 04 18
 
 

Žurnale

Blykstė   2016 09 16
 
 
 
 
 
UAB "Elektroniniai Sprendimai",Pamėnkalnio 9/7-4, LT-01114 Vilnius. Įm. kodas 3583556, įregistruota LR įmonių rejestre, rejestro tvarkytoja: Valstybės įmonė Registrų centras. Visos teisės saugomos.
© 2008-2020 UAB "Elektroniniai Sprendimai". Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB "Elektroniniai Sprendimai" sutikimą. Sąlygos