Buitinė American Apparel erotika

Lucia Danes - -
Buitinė American Apparel erotika

„Sex sells“ – mėgsta sakyti reklamos kūrėjai, turėdami galvoje, kad seksą lengva parduoti, kad seksualios reklamos didina pelną. Visi fiziologiniai reklamos tyrimai rodo, kad žmonės labiausiai reaguoja į pasikartojimus, netikėtus sprendimus ir seksą, žinoma.

Remdamiesi tyrimais ir jau nuo seno taikyta praktika daugelis reklamos kūrėjų, fotografų ar mados namų siekdami sėkmingai parduoti savo prekes noriai į tekstines reklamas įterpia dviprasmiškų užuominų arba naudoja erotiką vizualiniame reklamos pateikime.

Žinoma, dažniausiai tokio tipo reklamos labai estetiškos, išdirbtos iki mažiausių smulkmenų, jose matome nuostabiai gražius žmones, magišką aplinką, subtilų nuogo kūno grožį. Taip pat įprasta, kad seksas tampa tik puikiai veikiančiu įrankiu gilesnei minčiai atskleisti – jaunesnio amžiaus pirkėjui kuriantys italai Diesel ironiškai sako: „Sex sells. Unfortunately we sell jeans.“ (iš anglų kalbos: „Seksą lengva parduoti. Deja, mes parduodame džinsus.“ Amerikienis dizaneris Marc Jacobs, atvirai kalbantis apie savo homoseksualumą, ne tik dažnai rengia itin atviras fotosesijas, bet pats drąsiai fotografuojasi nuogas savo vardinių kvepalų reklamai.

Buitinė American Apparel erotikaBuitinė American Apparel erotikaBuitinė American Apparel erotikaBuitinė American Apparel erotika

Tuo tarpu amerikietiškas prekinis ženklas „American Apparel“ išlaiko visiškai kitokią, buitinės erotikos, poziciją. Trikotažo, kojinių, maudymosi kostiumėlių bei džinsų gamintojai savo reklamoms renkasi kasdieniškai atrodančius modelius ir didžiuojasi visas fotosesijas vykdydami patys – be stilistų, visažistų, profesionalių fotografų ir nuotraukų retušuotojų. Bene visos „American Apparel“ reklaminės fotosesijos labai seksualios, tačiau toks seksualumas primena erotiką dažnai matomą socialiniuose tinkluose – nuotraukų fone sujauktos lovos, plastikiniai sodo baldai ar spintos durelės. Būtent todėl šių amerikiečių reklamos lengvai atpažįstamos ir puikiai atspindi jų drabužius, kuriamus jauniems, paprastiems žmonėms, kuriuos kasdien matome gatvėse ir kurie, žinoma, kad mylisi. Paprastai, be aksominių pagalvių, šilko paklodžių ir profesionalaus makiažo.

Apie autorių

Lucia Danes
Lucia Danes

Lucia yra viena iš naujausių Jurgita.lt naujienų skilties redaktorių, nors nemaža dalis representacinių straipsnių apie fotografus, dizainerius, stilistus, bei visažistus taip pat priklauso šiai merginai. Aiškus ir skaitytojų pamėgtas rašymo stilius, būdingas šiai merginai, ypač tinka objektyviai anlizei, konkretiems m...

Susisiekite su Lucia Danes
Apie Jurgita.lt