Sportas ir sveikata
Tapti skaitytoju
Grožis ir sveikata ->Sportas ir sveikata
Kartu su pažengusiomis technologijoms atsiranda vis daugiau sveikatingumo procedūrų. Vienos jų paremtos s... visas aprašymas »
 
 

Lieknumas be dietų arba medžiagų apykaitos greitinimas

Grožis ir sveikata   Sportas ir sveikata   2011 07 19
 
 

Visiems puikiai žinoma, kad liekną kūną išlaikyti sunku – privalu nuolat stebėti savo mitybą bei vargti sporto salėje, o jeigu esate linkęs greitai kaupti svorį, tai dailaus kūno turėjimas tampa kančia arba nepasiekiama svajone. Negana to, lieknutės merginos nulipusios nuo podiumo erzinančiai dalija interviu sakydamos, kad valgo viską ir norimais kiekiais, o jų lieknumo paslaptis yra įgimtai greita medžiagų apykaita.

Tiesa, kad medžiagų apykaitos greitis iš dalies priklauso nuo genetikos, tačiau lemiamas faktorius yra gyvenimo būdas. Sėdimas darbas, fizinio krūvio trūkumas, nereguliari mityba, klaidingas maisto produktų pasirinkimas, alkoholis, dietos – tai pagrindiniai faktoriai, kurie lėtina medžiagų apykaitą ir skatina kūną kaupti svorį.

Pateikiame jums paprastų ir lengvai įgyvendinamų patarimų rinkinį, kuris padės jums gyventi sveikiau ir pagreitinti savo medžiagų apykaitą, geriau jaustis, lengvai normalizuoti svorį ir džiaugtis sveiku bei lieknu kūnu.

 

1. Atsikėlę, likus pusvalandžiui iki pusryčių, išgerkite stiklinę šilto vandens su vitaminu C arba šlakeliu citrusinių vaisių sulčių. Taip rytą pradeda modelis Heidi Klum – teigiamas rezultatas akivaizdus, ar ne?

2. Pusryčiaukite. Visi dietologai vieningai pritaria, kad pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis – atsikėlus būnate nevalgę keliolika valandų, o pusryčių praleidimas yra žinutė organizmui pereiti į badavimo rėžimą ir pristabdyti metabolinius procesus.

3. Judėkite. Reguliarūs pasivaikščiojimai ar važinėjimas dviračiu spartina medžiagų apykaitą. Galbūt vertėtų įprasti keltis šiek tiek anksčiau ir važiavimą į darbą mašina ar viešuoju transportu išmainyti į dviračio minimą arba ėjimą? Būsite sveikesni, o darbo dieną pradėsite žvaliau, tad pasieksite geresnių rezultatų.

4. Užkandžiaukite. Sumažinkite daugeliui įprastas tris dideles maisto porcijas, o alkį malšinkite šviežiais ar džiovintais vaisiais, daržovėmis arba saujele riešutų.  

5. Gerkite daug vandens, o taip pat vynuogių bei ananasų sulčių. Trys litrai vandens per dieną reikalingi normaliam organizmo funkcionavimui, o ananasų bei vynuogių sultyse yra fermentų greitinančių medžiagų apykaitą.

 
 
Komentuok Facebook'e
 
 
Diskusija: Lieknumas be dietų arba medžiagų apykaitos greitinimas
 
Vardas *
 
Komentaro tekstas:
 
 
 
 
Įdomu paskaityti
 
Grožis ir sveikata   2015 04 30
Grožis ir sveikata   2015 03 31
Grožis ir sveikata   2013 05 24
 
Grožis ir sveikata   2013 05 03
Grožis ir sveikata   2013 04 29
Grožis ir sveikata   2013 04 28
 
 
 

Mados industrija

   2017 10 08
 
 

Grožis ir sveikata

Makiažas   2015 04 21
 
 

Mada ir aš

Rankinės   2015 04 25
 
 

Žurnale

Blykstė   2016 09 16
 
 
 
 
 
UAB "Elektroniniai Sprendimai",Pamėnkalnio 9/7-4, LT-01114 Vilnius. Įm. kodas 3583556, įregistruota LR įmonių rejestre, rejestro tvarkytoja: Valstybės įmonė Registrų centras. Visos teisės saugomos.
© 2008-2019 UAB "Elektroniniai Sprendimai". Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB "Elektroniniai Sprendimai" sutikimą. Sąlygos